Anvelope Constanta, Anvelope, Cauciucuri, Anvelope iarna, Anvelope vara, Cauciucuri de iarna, Anvelope auto, Anvelope Goodyear, Anvelope Dunlop, Anvelope Michelin, Cauciucuri Iarna.

Anvelope Dunlop SP Sport Maxx TT

anvelope Dunlop SP Sport Maxx TT

____________________________________________________________________________________________

Anvelope Dunlop

Beneficii cheie:

 

 

 

Excelenta precizie la condus.
Manevrabilitate impresionanta / tranzitie mai lina de la linie dreapta la curba.
Aderenta si franare excelente.

   

Tehnologie:

 

 

 

Profil asimetric al benzii de rulare
Profilul asimetric al benzii de rulare ofera rezistenta imbunatatita la acvaplanare. Nervura centrala continua sporeste stabilitatea si precizia. Dispunerea asimetrica a canelurilor imbunatateste aderenta pe suprafete ude si uscate.
BENEFICII
Cu performante imbunatatite atat in linie dreapta cat si in curbe, va veti bucura de placerea de a conduce.

Profil mai plat al benzii de rulare
Profil AsimetricNoua generatie de anvelope Dunlop prezinta un profil plat la benzii de rulare cu o circumferinta de rulare mai mare cu 4-8%, in functie de dimensiunea si tipul anvelopei. Un profil mai plat cu o circumferinta mai mare de rulare ofera mai multa stabilitate si un raspuns mai bun al drumului, permitand anvelopelor sa reactioneze rapid si precis.
BENEFICII
Stabilitatea sporita si precizia directiei combat uzura talonului si bazei si asigura stabilitate excelenta la virare si precizie, aderenta superioara pe uscat.

Profil Multi Radius (MRT) pentru banda de rulare
profil mai platModelele cu MRT utilizeaza 10 raze diferite, fapt pentru care sunt mai precise. De aceea, putem garanta o distributie foarte eficienta a presiunii in pata de contact cu soseaua. Efectul este o tranzitie mai lina de la linie dreapta la curba, conducand la reactii mai precise si progresive.
BENEFICII
Efectul clar este un control semnificativ mai bun asupra evolutiei amprentei in orice conditii de rulare. De asemenea, MRT ofera o manevrabilitate uimitoare pe carosabil uscat sI umed si mai mult control la virare.

Sistem Specific pentru Locasul Talonului
Locasul TalonuluiUn sistem specific pentru locasul talonului ce intareste legatura dintre anvelopa si janta pentru un control maxim si o experienta de conducere cu precizie mai mare. Precum contactul dintre mana dumneavoastra si volan, acest sistem asigura un control sporit si permite un raspuns excelent al drumului.
BENEFICII
Un raspuns imbunatatit al drumului, mai multa stabilitate si precizie.

Raport gol-plin variabil
raport variabilModelul asimetric al benzii de rulare cu raport variabil gol-plin ofera rezistenta imbunatatita la acvaplanare. Blocul masiv al umarului exterior furnizeaza dispersie rapida si fara turbulente a apei, rezultatul fiind o uimitoare stabilitate la viraje.
BENEFICII
Contact mai mare cu soseaua, stabilitate sporita la virare, rezistenta crescuta la acvaplanare, aderenta imbunatatita si precizie a directiei in curbe...

Kevlar® Pulp
KevlarPasta de fibra Kevlar® integrata in flanc. Rezultatul este un flanc mai rigid chiar / mai ales in conditii de temperatura de lucru.
BENEFICII
Calitate imbunatatita a raspunsului de la drum si precizie la condus.

Interval de temperatura Maximum Flange Shield (MFS)
temperatura anvelopaSistemul Dunlop MFS (protectie maxima flansa) este un tip de protectie a flansei jantei. Un profil din cauciuc, situat in partea inferioara a flancului, deasupra flansei anvelopei, este infasurat pe circumferinta anvelopei creand o zona tampon.
BENEFICII
Protectie pentru janta impotriva deteriorarilor provocate de bordurile de trotuar.

Bandaj fara cusaturi (JLB)

bandaj fara cusaturiBandaj de nailon fara cusaturi cu straturi la 0°. Aceasta este o Tehnologie Hibrid de Suprapunere a straturilor ce garanteaza o deformare foarte redusa a circumferintei la viteze mari.
BENEFICII
Stabilitate superioara la viteze mari, uzura lina, stabilitate excelenta la viteze mari si rezistenta foarte buna la uzura.

Nanoparticule
nanoparticuleCompus al benzii de rulare cu nanoparticule din negru de fum specific materialului compozit al anvelopelor de curse. Acest compus optimizat cu rasini si polimeri a demonstrat o aderenta excelenta a anvelopelor de curse pe carosabile uscate si umede.
BENEFICII
Aderenta superioara, franare precisa. aderenta imbunatatita pe carosabil uscat si umed, franare imbunatatita pe carosabil uscat si umed, uzura redusa, aderenta imbunatatita pe carosabil uscat si umed si mai buna transmitere a fortelor.

Material compozit dublu siliciu
siliciuAcest material compozit cu dublu siliciu garanteaza o uzura redusa si un risc scazut de sfasiere. Acesta imbunatateste vizibil placerea condusului, prin performanta sporita la accelerare.
BENEFICII
Excelente performante de franare si accelerare, extrem de buna manevrabilitate in conditii de vara si iarna, aderenta sporita, uzura redusa, risc scazut de sfasiere. Utilizabila in conditii diverse.

Material compozit Siliciu-Plus
material siliciuMaterialul compozit de cauciuc Siliciu-plus este un amestec derivat pentru benzile de rulare ale anvelopelor de motorsport, ce ofera aderenta ridicata si dispersie mai buna a apei.
BENEFICII
Performante excelente de franare si accelerare, aderenta ridicata, uzura redusa.

____________________________________________________________________________________________

 

Dunlop SP Sport Maxx TT